Logan dispare de pe piața mai multor țări din UE
La Dacia are loc un amplu proces de schimbare a propulsoarelor pentru alinierea la noile standarde de poluare și măsurare a emisiilor, iar acest lucru se întâmplă într-un ritm mult mai alert faţă de previziunile iniţiale, susțin ziariștii de la Auto Bild.
Potrivit sursei citate, sunt semnale clare că urmează o nouă rundă de actualizări în gama producătorului de la Mioveni. Astfel, Dacia Lodgy primeşte o versiune a propulsorului de 1,3 litri folosită deja pentru foarte multe maşini din cadrul alianţei. Este vorba de acelaşi motor folosit pentru Dacia Duster în versiunile de putere de 130 CP şi 150 CP. În cazul gamei Lodgy acesta va fi oferit în varianta de 100 CP.
Dacia Lodgy 1,3 litri TCe 100 poate fi deja configurată pe piaţa franceză chiar de la echiparea de bază şi are un preţ de pornire care începe de la 13.750 de euro. Nu se știe însă dacă această nouă variantă de motorizare pentru Dacia Lodgy va fi introdusă şi pentru piaţa din România.
Publicația Auto Bild se referă și la un alt aspect interesant în gama Dacia, și anume dispariţia de pe câteva pieţe a modelului Logan sedan. Acesta nu mai poate fi comandat de aproximativ o lună în Italia, Austria, Germania şi alte ţări din UE. Un motiv plauzibil ar fi introducerea noului motor în trei cilindri în oferta comercială şi asta ar putea dura ceva timp.









