Sâmbătă şi duminică - program de lucru cu publicul pentru eliberarea documentelor de identitate, în contextul alegerilor
Articol publicat de ARGESFOCUS.RO - vineri, 29 noiembrie 2024
Direcţia Generală de Evidenţa Persoanelor a Municipiului Bucureşti anunţă programul de lucru cu publicul pentru eliberarea documentelor de identitate necesare votului, activitatea urmând a se desfăşura şi în zilele de sâmbătă şi duminică, în contextul alegerilor parlamentare.
Primăria Municipiului Bucureşti, prin Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Bucureşti, îndrumă şi coordonează activitatea serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor ale sectoarelor 1 - 6 şi asigură condiţiile optime necesare desfăşurării procesului electoral, venind în sprijinul cetăţenilor municipiului Bucureşti de a-şi exercita dreptul la vot, prin eliberarea unor acte de identitate ca urmare a expirării, pierderii, furtului sau deteriorării celor deţinute anterior, conform următorului program de lucru cu publicul:
* între orele 8,00 - 16,00: în datele de 30 noiembrie şi 7 decembrie (sâmbătă)
* între orele 7,00 - 21,00: în datele de 1 decembrie şi 8 decembrie (duminică)
Cartea de identitate se eliberează cetăţeanului român pe baza cererii scrise a acestuia şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui de familie şi a prenumelui, datei de naştere, statutului civil, cetăţeniei române şi a adresei de domiciliu sau adresei de reşedinţă, după caz.
Articol publicat de ARGESFOCUS.RO - joi, 6 noiembrie 2025
Un proiect de ordonanță de urgență propus de Ministerul Mediului și care vizează modificarea legislației care reglementează metodele de intervenție imediată pentru prevenirea și com...
Articol publicat de ARGESFOCUS.RO - joi, 6 noiembrie 2025
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești, prin Serviciul de Asistență Comunitară, oferă sprijin persoanelor fără adăpost, prin intermediul a două centre sociale licenția...

